Tiden skenar...

Jösses vad tiden går. Är 7 månader sen vår lilla dotter föddes. Och snart har vi varit tillsammans i 2 år. Vilden har blivit 7 år och min store pojk har fyllt 13.
 
Funderar på vad man gör, men dagarna fylls ju mycket av att vara mamma med allt det innebär. Går upp varje morgon och fixar vilden inför skolan. Byter blöja på lillan och matar. Sen blir det lite lek och vila innan dagen sätter fart med mat till henne, förbereda mat, städa, tvätta osv. Det är även läxläsning och hinna umgås med min älskade särbo.
 
Dagarna och tiden skenar... Men jag älskar mitt liv nu. Så mycket har trillat på plats. Saknas bara några pusselbitar men sen är det snudd på perfekt ;)
 
Nä, dags att somna om. Ny dag snart.
 
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0