Wohaaa... ett pissigt inlägg!!

Känner trycket på att uppdatera lite här ;-)

Nej vintern är fortfarande inte min grej, men det ylade jag om i förra inlägget. Idag ska jag gnälla på blåsor och inte vilka blåsor som helst utan urinblåsor. Ni vet, sån alla har och som man måste tömma mer eller mindre ofta :p

Har ett hett tips iaf, ha aldrig på er för lite kläder vid minusgrader då alkohol är inblandat och kuttrasjua fan inte då heller. Och i den hornpryddes namn, ring vc vid minsta lilla sveda!!!!!!

Jag gjorde tvärtemot mitt tips och har nu till och från en åkomma som jag kallar för pissa ut ett bowlingklot med taggtråd. Låter det skönt eller spännande? Kan upplysa om att det INTE är skönt. Och man ser ju ut som en strypt groda när man sitter och pissar. Och man får trava till vc i tid och otid och får känna sig som en hypokondrisk dumkopf... la la laaaa....

Har en väninna med ett liknande bekymmer och hon skulle nog med glädje banka in vett på folk som tror man överdriver. Turligt nog tillhör jag inte den stora gruppan iaf... hehe.


Hepp, verkligheten kallar en stund, men håll koll, känner att det kommer spruta ut nått mer här i bloggen senare ;-)

Baj baj så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0