Orkar jag bry mig eller inte? *förvirrad*



är känslan man vaknar med varje jävla dag på vinterhalvåret. Varför fick jag inte bli en björn? Eller varför finns det inte skumme experiment med att låta människor sova bort vintern? *viftar med handen om det ev skulle råka finnas nån galen vetenskapsman som läser detta* ;)

Nåja, en sak som stör mig. Det finns ett x antal bloggare i landet som är hyfsat stora, dvs många läsare. Trots detta måste dessa attentionwhores (uppmärksamhetshoror för er som inte kan engelska) lägga ut och skapa idiotiska inlägg om kommentarer. Liksom hallå, du sitter på ditt blekfeta arsle och lämnar ut ditt liv i minsta detalj, får 200 positiva kommentarer, men 1 person vägrar kyssa ditt arsle och tycker annorlunda *skrik och panik* big nono i bloggarnas lilla värld. Och vi får inte glömma bloggarnas egna sektmedlemmar som genast rusar till undsättning och kallar denna icke rövslickare för allt möjligt + att denne ska ta sina mediciner eller checka in på stället med de kramgoa vita tröjorna. Dags för er att checka in på nått avprogrameringsställe kanske? Sekter är inte alltid nyttiga... sagt i all välmening förstås...


Foxy bingo. Behöver jag säga mer egentligen? Denna slemmiga räv får mig att fundera på att legalisera rävjakt (reklamrävar alltså) Hans dans får mig att vilja tillbe porslinsgudarna... *uäk* Och varför är det enbart kvinnor med? Luktar sekt här med ;)

Och så verkar Mr skjutglad vara gripen. Han i Malmö alltså. Han var en enstöring och genast har rykten börjat. Att han har Asperger. So what? Detta innebär inte att alla med asperger är skjutglada massmördare. Men en viss % av vårat oupplysta folk kommer tro detta och ringa till polisen om Gurra, 45 år som beter sig asocialt och bara går ut när det är mörkt. Eller så tror de att Ulla, 34 år har det. Hon beter sig så skumt bland andra. Och hejar man tittar hon ner och mumlar hej. Hon är garanterat mystisk och kommer döda oss. Det har vi hört att de som beter sig annorlunda gör.....


Funderar på om något mer hänt, men kan inte komma på något mer. Eller jo, när ska vulkanfan på Island få ett utbrott igen? Nått säger mig att tempen i Sverige kan höjas en aningen när den gör det ;)

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0