Jag är en missbrukare

av smileys ;)

Fast det ska inte detta inlägget handla om. Jag tänkte gå in på djupet när det gäller min syster :)


Och hur kan man beskriva något så enkelt som möjligt? Jo man kan använda.... smileys :)




Detta är syrran ca 5 sekunder efter att hon vaknat.



Om hon inte får sitt kaffe så blir hon sån här:




Tro mig, ett oväntat besök av en hungrig björn är trevligare :)

För det mesta är hon faktiskt ganska mild (och blond) typ sån här:





Denna bjuder jag på syrran *s*




Du vet vad jag menar *asg*



Detta var en kortare beskrivning av min kära syster, jag klurar på en längre (om jag vågar nu hehe)

Vill avsluta detta inlägget med en spoiler, är du känslig så blunda:




Detta är mitt svar på ditt biobesök systeryster *s*

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0