Hur lång tid kan det ta???

Väntar på besked om en sak. Det skulle ta lite drygt 3 veckor. Det har gått 1 månad nu. Tanken är att jag ska ringa och efterlysa beskedet, om jag hinner. Imorgon är det tandläkarbesök eller snarare 2 besök där, på raken. Har jag tur så hinner jag springa förbi syrran och ringa innan jag ska hämta min lille vilde på dagis.

På tisdag lär det inte finnas en chans i h-e att hinna ringa. Marcus ska opereras på morgonen, 07:40 *ögonen i kors* och om allt går som det ska så kan vi åka hemåt efter lunch nån gång. Onsdag försvinner då vi är hemma och de som känner Marcus vet vad ett telefonsamtal innebär ;p.

På torsdag hoppas jag att han är kry nog för dagis igen. Om inte så måste jag åtminstone ordna barnvakt i drygt 2 tim på förmiddagen för sista tandisbesöket.


Nåja, jag hoppas ju på besked på måndag iaf, är så jävla stressande att vänta. Det som retar gallfeber på mig är att om t ex FK velat ha ett besked av mig så skulle jag haft 2 v på mig att skicka svar, men när myndigheter ska ge besked, så kan det i praktiken innebära hur lång tid som helst. Och tänker faktiskt påpeka detta för för alla som kräver svar inom en viss tid, att då kräver jag detsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0