Självdiagnos: Galen!

Japp. Spritt språngande galen. Totalt kookoooo. Hissen har fastnat på bottenvåningen. IQ babdboll.


Varför?

Finns 2 anledningar (3 ibland, men idag är han hyfsat lugn ;p).

Den första anledningen är:

Snö. Otäcka jävla vita elände. Sverige drunknar i detta frusna vatten som envisas med att trilla ner från ett heltäckande molnhelvete! Denna envisa vita massa kommer driva fler till galenskapens stup. Jag har iaf trillat ner där...wooohoooohaaaaaaaaaaaaaaa *brak*. Ni ev snöälskare som skakar på huvudet bakom skärmen när ni läser detta, kommer ni att älska allt vatten som kommer invadera era källare, dränka era stövlar, döda motorerna på era bilar i era tappra (dumma?) försök att ändå åka 500 m till affären för ett pkt mjölk? ;p Har ni råd att införskaffa en plastbåt med en 8 hästars motor som förhoppningsvis inte trasslar in sig i träden ni ska passera? Kommer ni att älska alla lerras? Kommer ni att älska våren i år? :D


Andra anledningen:

OS. Jag trillade dit idag. Jag råkade zappa förbi kanal 1 när herrarnas jaktstafett var. Jag fastnade när jag såg svensken Johan Olsson ligga 15 sekunder före de andra. Jag vara bara TVUNGEN att se hur det slutade. Jag skrek, tjoade, hoppade på alla 4 i sängen. Jag svor hemska eder över konurrenter och hoppades att de åtminstone skulle köra på ett träd, snällaste önskningen var att de skulle trilla och hångla upp det där vita eländet. Upploppet var rena tokakten här hemma. Mackan höll på att studsa ur sängen på grund av hans tossiga mamma. Oh ja jajaa jaaaaaaa, Sverige tog guld och brons. Fy fan vad vi är braaaaa!!! Glädjetårar på mina kinder, Per Elofsson snyftade på tvn. Hur knäpp kan man inte bli över en sporthändelse då? hehe

Grattis Marcus Johan till guldet respektive bronset, det förtjänade ni verkligen :)

För min del är alla kanaler som visar OS strikt förbjudna hädanefter. Anne på Grönkulla ger lagom med känslor eller inga alls ;)

Ha det så insnöat och bläigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0