Min son, min familj och vårt liv.

Är väl tanken bakom denna bloggen. Ska lösa mysterium om att lägga in bilder och fixa så att sidan blir fin för oss först och främst :)

Det kommer inte bli en skriver-i-varje-dag blogg, men titt som tätt kommer det lite nya bilder och historier om bl a Marcus, hans kusin Lina, men även storebror Marco och kusin Jossa kommer få lite uppmärksamhet. Självklart får ju inte moster Mirja med sambo Ronny glömmas bort ;) vänner mm kommer nog bara nämnas vid första bokstav, iaf tills jag vet om jag får nämna namn eller inte.

Out för denna gången...

Kommentarer
Postat av: Katherine

Underbara små.... saknar och prata med dig via msn och kamrat.. kram



från kamrat..baby1985

2009-02-13 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0