Kvack n Mjau

Kör på direkt ha ha



Åh kära lilla Dunis, stal verkligen våra hjärtan. Tyvärr var hjälpen och kunskapen inte så
stor då, men skulle jag hitta en liten till så vet jag nu vad man ska ha och göra.





Smulan. Lilla psykokissen nr? Syrran vet hur man väljer de lite mer *hähum*
orginella kissarna *s* men hon är väl den som varit mest "snäll" iaf ;)




*harkel* dom ögonen en mörk kväll i en gränd, nån som vill testa? ;p

Nu finns det ju en hamster hos syrran med, Smillan, men vad jag vet så har denna lilla
sak ej fångats på bild?


Hos mig och Marcus finns inga husdjur. Eller jo, räknar man renrasiga dammråttor med stamtavla
så har vi ett gäng ;)

Så, det va allt för denna gången. Vi ses :)

Kommentarer
Postat av: Trixi

såg att du startade tråden http://familjeliv.se/Forum-5-279/m39850022-3.html

ska bara klargöra en sag för dit: ENÄGGSTVILLINGAR KAN VARA AV TVÅ KÖN! DIN KOMPIS HADE HELT RÄTT!

2009-03-12 @ 14:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0