December....-09

En knapp månad kvar av detta året. Gött :)

Så vad händer runt i världen?

Baconfebern rasar över moder jord.... folk är hysteriska över 15 döda i Sverige, ca 6000 döda i hela världen... mänskligheten håller på att dö ut!

Ca 6000 döda av hur många miljarder?????

Hosta eller nys på stan o folk visar ögonvitorna o nästan skriker liemannen efter en... ;p 

Lilla snabbt framtagna vaccinet har en låååååång lista biverkningar, bl a så kan och har den stött bort organ för de som transplanterats. Nog babblat om nöff sjukan....


Trolig diagnos: Baconfebern.. hehe (syrran + hennes dotter)

 

Tror en ny skum djursjuka dykt upp... fågelflunsan har muterat.. till nån pippibirdievampyrvariant.. smittar även hårbollar som jamar... :D

Smulan begravde en hel hög med tänder i min arm i förrgår. Iofs är hon ju liiite schizo...*leeer*

Igår matade jag o Marcus kvackpack... de var som galna, satt en anknäbb på varje finger, de nästan klättrade på oss. marcus tjöt av glädje ändå och jag tog tillfället i akt o klappade massa ankor... :)

 

För tusan, har glömt. Marcus har fyllt 3 år. Stora killen nu :) Han fick en overall, lego, piratskepp, bilar och en potta. Han övar lite varje dag på den men än så har han inte gjort nått, men det kommer väl :)

 



Nu är det natt ute och det innebär skutt i säng... ska bara hänga tvätt som jag glömt *suck*

Natti o på återseende :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0